Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2009 02:00 - Пътува ми се.
Автор: alitox Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2182 Коментари: 2 Гласове:
8



Може би е от голямото желание напоследък да разпусна,но ми се пътува.
Спомням си до преди няколко месеца не исках и да чуя за разстояния по-големи от компютъра до леглото,но явно тези занимания омръзват.
Преди години пътувах в чужбина...видях доста места,но като че ли не осъзнавах какво ми се случва.Това си бяха места,далеч от къщи,които много хора идват да видят,но защо?
Толкова наивно съм гледала на нещата.

Сега мечтая да усетя отново атмосферата на Австрия.Прекрасната Виена.
Почти нищо не си спомням от там,но ми е останало усещането,че е велико място.Откъде ми идва не знам. :D Искам да я видя,но с други очи.

image

Искам да видя отново Брюксел.
Величественият централен площад,тесните улички,тихите паркове,дипломатичният вид ... и дори малкият Манекен Пис,който тогава доста ме разочарова :D

image

И нощна Будапеща,която така и не успях да дочакам да се събуди...и то цели 2 пъти :D

image

Романтичният Париж,като че ли остава назад в класацията ми.И аз не мога да си обясня защо.За сметка на това пък  от там имам най-много спомени от местата с еднодневен престой. :D
Няма причина да го оставям назад,от всяка снимка се усеща аромат на скъп френски парфюм...
Магическо...image

Грандиозна е гледката на Париж от последният етаж на Кулата на Айфел...чувстваш се толкова дребничък...
Самата кула...губиш думите си под нейните златисти основи...А,кротката Сена развежда хилядите туристи по своите води...под красивите мостове.

image


Искам да се докосна до немските съкровища на Кьолн и Бон...
image

image

Остана само да спомена за приветлива,слънчева и любима Гърция.
Там успях да видя само Солун и малко от крайбрежието,но това ми беше достатъчно да се влюбя завинаги в нея.

image


Обещавам си,че някой ден ще се върна и ще видя отново тези и още европейски емблеми...
Прекрасно и мъничко тъжно е мислено да се върнеш и ги обходиш отново.


[Край на 1 част]


Тагове:   Виена,   париж,   Будапеща,   Брюксел,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sun95 - :)
08.10.2009 21:35
Пожелавам ти да видиш още много красиви места,но никога да незабравиш БЪЛГАРИЯ !
цитирай
2. анонимен - На добър път!:)
12.10.2009 21:30
Събери колкото можеш красота!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alitox
Категория: Лични дневници
Прочетен: 96054
Постинги: 30
Коментари: 153
Гласове: 1088
Архив